Search

de online dierenapotheek

Bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling?
1: Maak een keuze uit één of meerdere artikelen op onze website.

2: Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen. Dit kun je doen door op "bestel" te klikken.

3: Als de bestelling compleet is, klik je op kassa.

4: In de volgende stap kun je kiezen voor 3 opties:
Bij stap 1: Inloggen met je Petcure account
Bij stap 2: Bestellen zonder account door gegevens in te vullen en geen password aan te maken
Bij stap 2: Account aanmaken door gegevens in te vullen en een password aan te maken

Kies hier voor de optie die jou het beste uitkomt.

5: Zodra je hier een keuze hebt gemaakt, kun je de benodigde gegevens invullen en doorgaan naar stap 3; betaalwijze.

Je kunt bij ons kiezen voor:
- iDeal
- Creditcard (via Paypal)
- Paypal
- MrCash/Bancontact
- Sofort Banking
- Zelf overschrijven (vooruit betalen)

6: Als je alle gegevens juist hebt ingevuld klik je op stap 4; overzicht. Hier kun je je gegevens nog een laatste keer controleren en eventueel wijzigen. Een eventuele kortingscode kan hier ook ingevuld worden.
Als alles helemaal klopt vink je aan dat je akkoord bent met de algemene voorwaarden en klik je op order bevestigen.

7: Na het afronden van de betaling ontvang je van ons een bevestiging van de bestelling per email.
2. Moet Ik Verzendbijdrage Betalen?
Bij een bestelbedrag van 35 euro of meer wordt je bestelling gratis verstuurd.

Wanneer je bestelbedrag lager is dan 35 euro dan vragen wij een bijdrage in de verzendkosten.
Dit is 3,95 euro voor een pakket wat via track & trace te volgen is.

3. Wat Is De Levertijd Van Mijn Bestelling?
Voor de meeste artikelen geldt: Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, is de volgende dag in huis.

Dit geldt enkel voor pakketten die via PostNL worden verstuurd.

Briefpostzendingen worden dezelfde dag verstuurd indien u deze bestelt voor 15:00 uur en GLS zendingen worden dezelfde dag verstuurd indien besteld voor 20:00 uur.
4. Hoe Weet Ik Wat De Verzendstatus Van Mijn Bestelling Is?
Pakketten worden verstuurd met een barcode. In de e-mail die je ontvangt zodra de bestelling is verzonden, vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt bekijken. Hier wordt een tijdsindicatie gegeven voor bezorging.

Wanneer je kiest om je bestelde artikel in een enveloppe te laten versturen dan kan je deze niet volgen.
5. Is Het Mogelijk Een Tijdstip Aan Te Geven Waarop Mijn Bestelling Wordt Bezorgd?
Nee, je kunt geen tijdstip aangeven voor de bezorging. Je ontvangt wel een e-mail, zodra je bestelling met de koeriersdienst wordt meegegeven. In deze e-mail vind je een Track&Trace code. Met deze code kun je de status van de verzending vinden en tevens een tijdsindicatie van bezorging.
6. Kan Ik Mijn Bestelling Op Een Ander Adres Ontvangen?
Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor ''ander afleveradres''. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk je eigen naam er bij.
7. Wat Als Ik Een Verkeerd Adres Heb Opgegeven?
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice via: 0031(0) 854 891 880
8. Wat Is Het Verschil Tussen Met Of Zonder Een Account Bestellen?
Bestel je bij ons met een account dan kun je jouw bestelling van deur tot deur blijven volgen, en zijn jouw gegevens de volgende keer bij ons bekend.

Bestel je bij ons zonder een account dan gelden deze voordelen niet. Het voordeel is wel dat je niet nog een wachtwoord moet onthouden en alleen de broodnodige informatie aan ons geeft.
9. Versturen Jullie Ook Naar Het Buitenland?
Ja, Petcure verstuurt ook naar het buitenland. Je kunt je pakket momenteel in de volgende landen laten afleveren:
  • Belgie
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Frankrijk
  • Italie
  • Luxemburg
  • Nederland
  • Oostenrijk
  • Portugal
  • Spanje
  • Sweden
  • Verenigd Koninkrijk

Wij versturen niet naar eilanden.
10. Is Jullie Prijs Inclusief Btw?
Ja, alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief BTW.
11. Hoe Wissel Ik Mijn Kortingscode In?
Een Petcure kortingscode kan ingeleverd worden via onze online shop. Zit alles wat je nodig had in je shoppingbag? Klik vervolgens op 'verder naar mijn gegevens'. Op deze pagina, waar je ook jouw gegevens invult, vind je het vak waar de kortingscode toegevoegd kan worden aan de bestelling. Vervolgens wordt de korting automatisch van het te betalen bedrag afgetrokken.

Hulp

Het antwoord op je vraag niet gevonden? Stel je vraag via ons contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.



Petcure is telefonisch te bereiken op +31(0) 854 891 807 (maandag t/m vrijdag 09.00-17.00 uur)