Search

de online dierenapotheek

Retour

1. Ik Heb Een Product Met Een Defect Ontvangen, Wat Nu?
Maak duidelijke foto's van het defect en stuur deze per mail naar ons samen met een duidelijke omschrijving van het probleem. Wij proberen dan zo snel mogelijk een oplossing te bieden.
2. Hoe Kan Ik Mijn Product Retourneren?
Indien het artikel ongeopend en dus ongebruikt is mag je het in de originele verpakking binnen 14 dagen retourneren naar het volgende adres:

Petcure Retouren
Mon Plaisir 4
4879 AN Etten-Leur

Gelieve altijd de pakbon of een schrijven met ordernummer en NAW-gegevens mee te sturen.

Het totaalbedrag voor de retour gestuurde artikelen zullen we zo snel mogelijk naar je terugstorten.

Bij een eventuele schade aan de retourzending of een ongefrankeerde zending hebben wij de mogelijkheid om hiervoor kosten in rekening te brengen; Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan dan hebben wij de mogelijkheid om dit in waardevermindering te brengen bij de klant.
3. Kan Ik Mijn Product Omruilen En Een Ander Product Bestellen?
Nee, dit is niet mogelijk.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een verkeerd artikel besteld hebt. In dit geval stuur je het dan gewoon naar ons terug (binnen 14 dagen). Zodra wij het hebben ontvangen storten wij het voor het product betaalde bedrag terug op je rekening.

Voor het juiste product plaats je gewoon direct een nieuwe bestelling via onze website. Op deze manier heb je het juiste product het snelste in huis.

4. Zijn Er Kosten Verbonden Aan Ruilen Of Retourneren?
Wanneer je het artikel retour wenst te sturen omdat het fout besteld is dan zijn de kosten voor het retour sturen voor eigen rekening.

Indien je een artikel hebt ontvangen met een defect en wij vragen je dit terug te sturen naar ons dan vergoeden wij de standaard verzendbijdrage.
5. Hoe Lang Duurt Een Terugbetaling Nadat Ik Een Retourzending Heb Gedaan?
Zodra we het artikel retour hebben ontvangen staat het bedrag binnen 2 werkdagen op de rekening waarmee je betaald hebt.
6. Mijn Dier Eet Het Voer Niet. Kan Ik Gebruik Maken Van Smaakgarantie?
Smaakgarantie geldt alleen voor Nederlandse bestellingen!

Voor de verschillende merken gelden andere regels.

ROYAL CANIN:

Om gebruik te maken van de smaakgarantie mag u een mail sturen met het soort voer, de reden waarom uw dier het niet eet, een foto van de batch gegevens en de houdbaarheidsdatum (onderin op de achterkant van de verpakking). Smaakgarantie geldt alleen wanneer er nog 80% van het voer over is. Zodra wij dit met Royal Canin hebben gecommuniceerd krijgt u retourinstructies.

HILLS:

Garantie is van toepassing wanneer:
- Wanneer het dier het product weigert te eten (lust het niet), ondanks alle aanwijzingen en inspanningen.
- Het product niet beantwoordt aan de standaardnormen, wat betreft kwaliteit, consistentie en smaak.
Garantie is niet van toepassing wanneer:
- Het dier is overleden.
- Meer dan 25% van de inhoud is verbruikt.
- Van het betreffende product de houdbaarheidsdatum is verstreken.
- Het product wordt gebruikt voor andere dieren dan honden of katten.

SANIMED:

Smaakgarantie wordt helaas niet geboden op online aankopen. U dient het nieuwe voer bij uw dierenarts aangeschaft te hebben.

TROVET:

Om de acceptatie van TROVET (dieet)voeding te testen, zijn van alle droogvoeders gratis proefzakjes aan te vragen via de dierenarts of via www.trovet.nl. Van de natvoeders zijn geen proefverpakkingen beschikbaar. U kunt de natvoeding via uw dierenarts bestellen voor een eerste kennismaking. Lust uw hond of kat de voeding onverhoopt niet, kunt u de onaangebroken verpakkingen (minstens 80%) bij uw praktijk retourneren en krijgt u het aankoopbedrag terug op basis van smaakgarantie. Uw dierenartsenpraktijk is hiermee bekend.

Hulp

Het antwoord op je vraag niet gevonden? Stel je vraag via ons contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.



Petcure is telefonisch te bereiken op +31(0) 854 891 807 (maandag t/m vrijdag 09.00-17.00 uur)